• In curand

  • Actiune

  • Dragoste

  • Fantezie

  • Filme

  • Comedie

  • Romanesti

The Sound of Music



O emisiune live de televiziune a celebrului Rodgers și Hammerstein , un muzical excelent. Când l-am văzut prima promo-urile pentru acest spectacol, am crezut sarcastic " mare, o versiune de țară a unui clasic. Exact ce avem nevoie. Nu-mi place în special cantecele doamnei Underwood, găsirea unei voci destul de dure uneori. Dar, așa cum am presupus prin intermediul canalelor și am observat că a fost pe (nu aveam nici o intenție să-l uitam), curiozitatea am mai bun din mine și am acordat atentie. Ei bine, am stat până la sfârșitul filmului. În timp ce toate spectacolele au fost excelente, vreau să dau recunoastere speciala pentru doamna Underwood. Acest lucru a fost un angajament extraordinar de curajos în fața notiunile preconcepute, și ea, practic, a spus "in fata ta" de oameni. Oricare ar fi formarea de voce prin care a trecut a lucrat și asprimea și care face să vibreze, care însoțește unele dintre lucrurile ei de țară a fost, practic plecat. Astfel, felicitari pentru toți cei implicați și mai ales lui Carrie Underwood. Mulți n-ar fi încercat ce a realizat.


 

Categorii: ,

Se face upgrade in permanenta .