• In curand

  • Actiune

  • Dragoste

  • Fantezie

  • Filme

  • Comedie

  • Romanesti

The Wolf of Wall Street



Confirmat ca si actor principal în "The Wolf of Wall Street" în regia lui Ridley Scott, celebrul Leonardo DiCaprio face o colaborare cu Martin Scorsese. Acesta din urmă a luat proiectul de sub juristictia lui Scott, iar filmările încep în vara anului 2012. Filmul este bazat pe best-seller-ul in vanzari cu acelaşi titlu scris de Jordan Belfort, în anul 1990, în care este urmărit destinul si viata unui tânăr, din anii '80 (când el devine milionar) si până în anii '90 , când cariera lui este serios avariata şi ajunge să fie condamnat la detentie. Leo DiCaprio şi Martin Scorsese au mai lucrat impreuna la celebrele filme "Bandele din New York" (in 2002), "Aviatorul" (din 2004), "Cârtiţa" (in 2006) şi "Shutter Island" (in 2010). 

În ultimele câteva poze Scorsese m-a lăsat un pic dezamăgit. Am început să cred că Marty a devenit o "armă pentru închiriere" și că strălucirea lui ar fi putut fi cheltuita (operele sale anterioare au fost unele dintre cele mai bune filme făcute vreodată). Am participat la un screening-ul al Lupului de pe Wall Street în această seară și a fost așteapt să fie impresionat. Sunt fericit să spun că am fost complet uimit. Acest film este  cel mai bun. Am râs, am crispat, am legat (cu amintiri plăcute, precum și un pic de vină) și am crezut COMPLET fiecare moment de necrezut. O carte buna, un mare scenariu și o distribuție încântătoare s-au format și s-au modelat în ceea ce cred că ar trebui să se Scorsese cel mai bun regizor Oscar și probabil un premiu pentru cel mai bun film la film. Leo DiCaprio a crescut într-un actor versatil și creația sa a plimbare acest super-erou dirtbag lui roller coaster în acest nebun (adevărat) poveste este cu adevărat sincer și fermecător de divertisment. Jonah Hill a scos toate oprește prea și acest lucru este cu siguranta cel mai bun lucru lui. Vă mulțumim domnului Scorsese pentru livrarea bunurilor atât de strălucita!

Categorii: , , ,

Se face upgrade in permanenta .