• In curand

  • Actiune

  • Dragoste

  • Fantezie

  • Filme

  • Comedie

  • Romanesti

Lone Survivor



Lone Survivor este un film american de război scris și regizat de Peter Berg cu urmatoarea distributie :Mark Wahlberg , Taylor Kitsch , Emile Hirsch , Ben Foster, și Eric Bana . Filmul se bazează pe cartea de non-ficțiune din anul 2007 cu același nume de Marcus Luttrell și Patrick Robinson . Filmul descrie evenimente eșuate ale Navy Seals din Statele Unite ale Americii , misiunea de operare Red Wings în timpul războiului din Afganistan , în care patru colegi de echipă SEAL au primit sarcina de a il captura sau ucide pe liderul taliban Ahmad Shah . Actiunea esueaza, multi membri sunt omorati iar Navy Seals are parte de o infrangere dramatica.

Mark Wahlberg a fost primul actor care a semnat  ca o stea a filmului în timpul fazei incipiente de dezvoltare. De asemenea, el a servit ca un co-producator. Wahlberg a ales să-l prezinte pe Luttrell după ce a citit o copie a scriptului și a spus că nu ar fi citit cartea în timpul producției, pentru a evita argumente cu Berg peste ceea ce a fost lăsat pe dinafară. "Problema, atunci când adaptarea unei bucati de material care este ca te simti mereu ca ceva lipseste am vrut să vin la el din acest punct de vedere ", a explicat el." Luttrell a declarat, "Wahlberg este un profesionist desăvârșit, iar el e un mare actor . A fost un pic ciudat vizionarea cineva încearcă să mă joc, dar am vorbit despre asta și am știut că va dovedi de mare. am fost mai îngrijorat de ceilalți pentru că nu sunteți în jurul valorii de vorbesc de la sine. "  ​​Wahlberg a citat din Lone Survivor ca rolul său preferat ca un actor și producător. "Aceasta este cea mai bună experiență de lucru pe care am avut-o vreodată, în cele mai dure condiții .Mi-aduc aminte de timpuriu ca un actor, am lucrat un timp, o zi grea, dar ami făcut ceva ce am simțit ca a fost special și că plimbarea cu masina acasa nu m-am putut opri să mă gândesc la asta. 

Categorii: , , ,

Se face upgrade in permanenta .

0 comentarii

Spune-ti parerea despre film